Obraz

Obraz

czwartek, 11 kwietnia 2013

Sen

Miałam sen. Stałam na szczycie wysokiej góry. Ciepły blask słońca zalewał mi oczy. Odchyliłam głowę do tyłu, ramiona rozpostarłam jak skrzydła.
Twój śmiech wypełniał całą przestrzeń wokół mnie. Przenikał do mego wnętrza, wirował. To świetlisty anioł zszedł na ziemię, przyniósł mi radość i szczęście. Otoczył silnymi ramionami, ukrył przed złem.
Zabierz mnie już kochany, pokaż swój magiczny świat. Chcę być częścią twojej baśni.


Nareszcie wiem dlaczego zawsze na twój uśmiech odpowiadam uśmiechem. Nawet gdy jestem smutna, nie umiem tego powstrzymać. Przecież tak stworzone są dzieci. Masz moc dziecięcego uśmiechu.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na blogowisku , dzieje się u Ciebie dużo fajnych rzeczy , będzie mi miło do Ciebie wpadać .
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ilona i dziękuję, ja zawsze będę się cieszyć odwiedzinami. :-)

    OdpowiedzUsuń