Obraz

Obraz

czwartek, 4 kwietnia 2013

Powitanie.

Jestem Marta, lat obecnie 33, samotna. Nie, nie jestem z tych nowoczesnych singielek. Tak wyszło mi w życiu a ja nie walczę z losem. Dobrze mi tak. Mieszkam u rodziców w małej, podlaskiej wsi i jestem zadowolona. Pochodzę z Pomorza i tak też się czuję, jestem Pomorzanką. Moją wielką miłością są kozy, kozy i kozy. No nie tylko, jeszcze spaniele i winogrodnictwo. Przymierzam się do nauki robienia serów z mleczka moich kochanych kózek. Przymierzam się od jesieni bo przed ich zasuszeniem zdążyłam zrobić dwa sery a'la Koryciński i przyszło mi czekać do wiosny. Dziewcząt jest pięć, jedna staruszka 13-letnia, młoda koza w drugiej laktacji i trzy pierwiastki także na nadmiar mleka narazie nie narzekam, tym bardziej, że maluszki wypijają właściwie wszystko. Taka jakaś dziwna fantazja mnie ogarnęła, swoje sery, swoje wino z pół szlachetnych szczepów. A, chleb jeszcze muszę swój upiec. Taka to ze mnie marzycielka i fantastka.

9 komentarzy:

  1. No to ja z chęcią pobędę w tej twojej marzycielskiej wenie :) czekam na rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj wśród marzycieli...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie znajome osoby. Nieznajome również. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami miewam napady "swoich" rzeczy- Chleb+ twarożek+ warzywko albo dżemik i Gusia jest happy:) i do tego winko owocowe:P Chleb nie taki straszny- dobry zakwas to podstawa- ja czekam na solidny od kuzynki, bo mój bez drożdży jakis mało pracowity był, więc teraz na drożdżach piekę w piecu chlebowym przynajmniej:)Powiedz mi lepiej czemu nasze winogronka nie owocuja różowe ponoc deserowe?:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Gusia, musiałabyś mi napisać o nich coś więcej. Młode, stare, czy są przycinane, wiesz jaka to odmiana? Okrywasz na zimę? Może po prostu przemarzają pąki kwiatowe jeśli nie okrywasz ich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość przychodzi niespodziewanie, wychodzi nagle zza zakrętu i zostaje:):):
    Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię, wiesz czego chcesz, mocno stąpasz po ziemi i po prostu realizujesz swoje pasje :))))) Gratuluje charakteru albo osobowości... co by to nie było chylę czoła, oby więcej takich ludzi było, singli i nie singli... jak najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc zazdroszcze ci Twojego miejsca na ziemi tez maze o wsi takiej prwadziwej miasto to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń