Obraz

Obraz

piątek, 17 maja 2013

Idzie nowe

A u mnie zmiany, zmiany. Pestka z córką Cynką pojechały do nowego domu do Patrycji w Suwałki. Jestem bardzo zadowolona, będą miały tam dobrze. Koziołki również zmieniły miejsce zamieszkania. Zrobiło się cicho jakoś i pusto. Z 12 sztuk zostało 6. Za to w czwartek nastąpił tak długo wyczekiwany dzień wyjazdu do Jastrzębca po nowe, rasowe kózki. Podróż zajęła nam aż 12 godzin bo po drodze jeszcze inne sprawy trzeba było załatwić. Gorąco, w Warszawie korki, objazdy, przejazdy, brrrrr, nie cierpię miasta. Na samym wjeździe zrobiłam się zielona. Od razu nudności, ból głowy, poty i dreszcze. Dziwne bo po powrocie na łono natury zdrowie wróciło do normy. No ale za to kózeczki cud, miód i orzeszki. Biała- matka biała uszlachetniona, ojciec saanen dostała imię Astra. Brązowa- matka barwna uszlachetniona, ojciec alpejczyk dostała imię Alma. Oto one:





Biedactwa pierwszy raz świat widziały, wszystko dla nich nowe- słońce, trawa, psy, kury. Trawy poskubały odrobinkę, na słoneczko wyszły na pół godziny, trzeba pomału im wszystkiego dawkować. Jedzą siano i śrutę pszenno-owsianą z witaminami. Pomaleńku dojdziemy do pastwiskowania, gwałtowna zmiana diety może być niebezpieczna.
Z innych nowin- Zoja dostała pierwszej w swoim życiu cieczki. Pilnujemy jej teraz jak oka w głowie.

6 komentarzy:

  1. Piękne te maluszki...A miasto to fakt raczej uroku nie ma choć dość wygodnie się w nim żyje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kózki i widać,że nieco zagubione...ale czas zrobi swoje :)
    a miasto dla mnie osobiście, to dom żywych trupów...pozdrawiam i szczęścia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dziewczynki, ja tez mam od niedawna dwie nowe, maleństwo rasy saanen i czteroletnią kozę rasy toggenburg. A w sierpniu przywieziemy koziołka alpejskiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem wiem, śledzę Twojego bloga. Cieszymy się z Anią, że przyjeżdżasz, świeża kozia krew. :-) Słyszała, że koziołek ma być brytyjski? Super! Może kiedyś wymienimy się na jakieś krycia? U mnie anglonubijski będzie.

    OdpowiedzUsuń