Obraz

Obraz

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Spełniam marzenia

Przyszedł czas by przedstawić moje maluszki. Dzieciaki skończyły już 8 tygodni, są odrobaczone, zaszczepione, zaczipowane i z wszelką dokumentacją gotowe zamieszkać ze swoimi rodzinami. Oto one:

JUST SAGA SIMON Lefander:


JUST SOL ANGELICA Lefander:


JUST VILLEMO Lefander:


JUST TENGEL Lefander:


JUST ULVHEDIN Lefander:


I cała piąteczka razem:

Saga już pojechała do nowego domku w Warszawie, Tengel pojedzie dopiero w czerwcu ale aż do Norwegii. Ja mam teraz nie lada dylemat, zostawić szaloną Sol czy piękną Villemo. Nie śpieszę się, na razie obserwuję obie dziewczynki i zostawiam sprawy trochę swojemu biegowi. Na nowy domek czeka jeszcze Ulvhedin- mój ulubieniec w każdym calu. To piękny i mocny pies o cudownym charakterze. I ta jego głowa... po prostu marzenie. Szkoda tylko, że nie chciał współpracować z fotografem stąd i zdjęcia nie oddają jego potencjału w całości. Nadrobimy za tydzień, może wtedy uda się zrobić ładne zdjęcie małemu uparciuchowi. Ulfik to piesek bardzo zrównoważony psychicznie, odważny i mający swoje zdanie, trochę samotnik i indywidualista. Mam nadzieję, że znajdzie swoich ludzi, którzy będą go rozpieszczać i kochać tak mocno jak ja.

5 komentarzy:

  1. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne pieski. My kiedyś mieliśmy parkę Syberian Husky. Alez były kochane. Odeszły oba w 2010. Pies ze starości, a sunia miała raka niestety. Bardzo nam ich brakuje. Może jeszcze kiedyś jak dzieci podrosną to będziemy mieć psa.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń